YezzConnect :
verbindt en ondersteunt
lokale ondernemers.
Mobiele telefoons zijn de laatste tijd zeer geavanceerd en zijn een belangrijke marketingtool geworden voor ondernemers in de horeca, transport, retail, gezondheid, productie en nog veel meer. Het is dan ook normaal dat al deze sectoren steeds meer afhankelijk worden van deze alsmaar ontwikkelende innovatie. De meeste ketens en grote bedrijven geven de voorkeur aan mobiele apps.
En om hieraan weerstand te kunnen bieden, heeft YezzConnect een loyaliteitsprogramma ontwikkelt via een mobiele app/website voor de regionale middenstand, dorpen en steden, shoppingcentra maar net zo goed voor kleine en middelgrote ondernemers om dezelfde strategie te kunnen toepassen als de grote spelers met als doel hun bereik te kunnen vergroten en tegelijkertijd te kunnen zorgen voor meer gebruikersinteractie en extra beleving.
De meest effectieve en makkelijke manier om je (potentiële) klanten te kunnen bereiken is door middel van een gezamenlijk loyaliteitsprogramma, actiecoupons, cadeaubonnen en jawel, gamificatie via je mobiele app/website in combinatie met social media.
Werk samen op lokaal niveau en maak jouw dorp, stad of organisatie succesvoller!
Lokale marketing en de kracht van samenwerkende, lokale ondernemers
Lokaal kopen stimuleert de lokale economie en samenwerkende ondernemers kunnen hierbij een belangrijke rol spelen.
Zij kunnen hun krachten bundelen en een sterker aanbod creëren wat zal leiden tot meer klanten en een hogere omzet.
Het YezzConnect loyaliteitsprogramma met een gezamenlijke spaarkaart, actiecoupons, cadeaubonnen en gamificatie kan hen hierbij helpen met meetbare resultaten en het is de ideale oplossing om eenvoudig digitale klantgegevens te verzamelen en hierop in te spelen.
Ons systeem beloont klanten voor hun loyaliteit aan lokale ondernemers, waardoor zij gestimuleerd worden om terug te komen. Uiteindelijk is het een win-win voor alle partijen.
Modules
YezzConnect brengt professionele marketing-tools binnen het bereik van de lokale ondernemer!
De kracht van loyaliteitsprogramma’s
in de nabije toekomst
Loyalty marketingtechnologie zal een belangrijk onderdeel vormen van de plannen om klanten te behouden en hun uitgaven te verhogen. 9 op de 10 ondernemers is van plan om hun bestaande loyaltyprogramma's in de komende drie jaar te vernieuwen, zo blijkt uit een recente studie in 2023.
• 81% van de ondernemers zei dat hun loyaliteitsprogramma's hen hielpen de stijgende inflatie en andere economische zorgen in 2023 het hoofd te bieden.
• 90% van de ondernemingen met loyaliteitsprogramma's rapporteert een positieve return on investment.
Er is de afgelopen jaren een duidelijke verschuiving geweest naar klanten binden in plaats van klanten winnen. Als gevolg hiervan is een overweldigende meerderheid van ondernemers actief op zoek naar nieuwe technologie om de relaties met hun bestaande klanten te versterken en natuurlijk ook om nieuwe klanten te winnen.
Het is een mythe dat loyaliteitsprogramma's een kostenpost zijn. 9 van de 10 ondernemingen hebben een positieve ROI gemeten. Sterker nog, de gemiddelde ROI voor hen bedraagt 4,8 keer hun investering.